jump to navigation

Viru Valge reklaamib ilma hoiatustekstita (VIGA PARANDATUD) aprill 6, 2009

Posted by reklaamivalve in Uncategorized.
trackback

5. aprilli õhtul märkasime Postimees Online väljaandes www.postimees.ee üleval Viru Valge Shuffle reklaami, millel puudub Reklaamiseaduses § 28/7 kohustuseks tehtud hoiatustekst. Hoiatusteksti leiab bännerile klikates joogi kodulehelt, kuid on selge (loodetavasti), et enamus inimesi seda kodulehte ei ava ja bänner toimib väga selgelt eraldiseisva reklaamina, millel hetkel seega hoiatustekst puudub.

6. aprilli hommikul juhatasime Tarbijakaitseameti tähelepanu kõneall olevale reklaamile.

VIGA PARANDATUD. 6. aprilli pealelõunal ilmus reklaamile hoiatustekst. Hoiatustekst on reklaamil vertikaalses asendis reklaamil esineva ülejäänud tekstiga võrreldes halli värviga väikeses fondis. Reklaamiseadus selgitab hoiatusteksti sätet järgnevalt: “Hoiatus peab tavalise tähelepanu juures olema märgatav, arusaadav ja selgelt eristatav muust teabest.” Nii et ka antud parandus on natuke küsitava väärtusega.

Advertisements

Kommentaarid»

1. lauri - juuni 30, 2010

türa lits keda kottib see hoiatus silt, alkohool ongi täiskasvanutele, kes ilmselt teavad ise et alkohool on kahjulik , lits


Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: