jump to navigation

Näide nr 2 – veebruar 2009 veebruar 19, 2009

Posted by reklaamivalve in Uncategorized.
trackback

Probleem: AS Tallink pakub Club One täiskasvanud reisijatele vahutavat üllatust 01.01-15.02.2009. (Reklaamid ajakirjanduses, nt Eesti Ekspressi TV kava esikaanel). Taaskord on selleks vahutavaks üllatuseks alkohol (mitte vannivaht).

Tähelepaneku esitas Tarbijakaitsele Jaanus-Janari Kogerman.

Tarbijakaitse vastus:

“Lugupeetav Jaanus-Janari Kogerman

Tarbijakaitseamet on saanud Teie pöördumise seoses  AS Tallink`i reklaamidega, mis viitavad alkohoolse joogi saamise võimalusele.

Tarbijakaitseamet selgitab Teile vastuseks järgmist:

Teiepoolse vihje saamise momendiks olime alustanud AS Tallink suhtes järelevalvemenetlust ning teinud ettevõttele tähelepanu juhtimise.

Aktsiaseltsilt Tallink saadud  saadud vastuskirja kohaselt on nad lõpetanud reklaami edastamise, milles viidatakse alkohoolse joogi saamise võimalusele kauba või teenuse müügi suurendamise eesmärgil. Viide vahuveini saamise võimalusele on Tallink´i reklaamidest kustutatud.”

Advertisements

Kommentaarid»

No comments yet — be the first.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: