jump to navigation

Ka artikkel viinast on viina reklaam mai 5, 2016

Posted by reklaamivalve in Uncategorized.
trackback

Reklaamiseadus selgitab reklaami kui sellise mõistet järgnevalt:
“reklaam – teave, mis on avalikustatud mis tahes üldtajutaval kujul, tasu eest või tasuta, teenuse osutamise või kauba müügi suurendamise, ürituse edendamise või isiku käitumise avalikes huvides suunamise eesmärgil.”

file74397415_kombo_1Delfi avaldas oma maitsed.delfi.ee lehel artikli uuest Koskenkorva viinast. Artikkel on rikastatud rohkete (kohe väga paljude) Koskenkorva kodulehelt võetud piltidega ning tekst on justkui tõelise copywriteri sulest pärinevad reklaamlaused. “Uue pudeli klaas on kirgas, just nagu Koskenkorva vesi. Erilise aspektina on klaas justkui käsitstööna valminud ja seestpoolt lainetav — nagu klaasi puhumisel ikka juhtuda võib. Sellise disaini saamine võttis aega ja katsetusi, kuid tulemus tasus vaeva.”

Kas tegemist on viinatootja kinni makstud ja tellitud reklaamiga? Ei oska öelda. Seda ei ole avaldatud. Kuid kindlasti toimib see reklaamina, mis tähendab, et selle artikli juurde peaks meie hinnangul lisama ka Reklaamiseaduses nõutud tervisehoiatus: „Tähelepanu! Tegemist on alkoholiga. Alkohol võib kahjustada teie tervist.”

Tarbijakaitseametile kaebus esitatud 5. mail 2016.

Advertisements

Kommentaarid»

No comments yet — be the first.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: