Tullamore Dew reklaamikampaania ilma tervisehoiatuseta jaanuar 28, 2016
Posted by reklaamivalve in Uncategorized.trackback
Ootaks, et hetkel, kui plaanimisel on suured alkoholipoliitilised muudatused, käivad alkoholitootjad kikivarvul ja näitavad, et nad suudavad ja oskavad olemasolevat seadusandlust täpselt täita. Aga kus sa sellega. Kõige elementaarsem ja lihtsam säte ehk nõutud tervisehoiatuse lisamine paistab käivat ülejõu. Või on lihtsalt neile nii vastumeelne.
Sedapuhku on siis viskitootja Tullamore Dew oma Facebooki lehel esitatavas kampaanias Reklaamiseaduse poolt nõutud tervisehoiatuse lihtsalt ära jätnud. Ja lähemal kontrollimisel pole seda hoiatust tervel nende Facebooki lehel näha.
Kaebus Tarbijakaitseametile esitatud 28. jaanuaril.
Advertisements
Kommentaarid»
No comments yet — be the first.