jump to navigation

Tullamore Dew reklaamikampaania ilma tervisehoiatuseta jaanuar 28, 2016

Posted by reklaamivalve in Uncategorized.
trackback

12046665_395075057367788_1890767350019785467_nOotaks, et hetkel, kui plaanimisel on suured alkoholipoliitilised muudatused, käivad alkoholitootjad kikivarvul ja näitavad, et nad suudavad ja oskavad olemasolevat seadusandlust täpselt täita. Aga kus sa sellega. Kõige elementaarsem ja lihtsam säte ehk nõutud tervisehoiatuse lisamine paistab käivat ülejõu. Või on lihtsalt neile nii vastumeelne.

Sedapuhku on siis viskitootja Tullamore Dew oma Facebooki lehel esitatavas kampaanias Reklaamiseaduse poolt nõutud tervisehoiatuse lihtsalt ära jätnud. Ja lähemal kontrollimisel pole seda hoiatust tervel nende Facebooki lehel näha.

Kaebus Tarbijakaitseametile esitatud 28. jaanuaril.

Advertisements

Kommentaarid»

No comments yet — be the first.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: