jump to navigation

“Oma kodu õlut” reklaamitakse ilma tervisehoiatuseta jaanuar 13, 2016

Posted by reklaamivalve in Uncategorized.
trackback

Viimastel aegadel on palju juttu suurte alkoholitootjatega konkureerima asunud väikestest käsitöö õlletootjatest ja üks selline paistab olevat Valge Pruulikoda. Tarbimisega seotud probleemide osas ongi need väiketootjad tõenäoliselt tarbijasõbralikumad, tulenevalt kallimatest hindadest ja jooda neid ehk lihtsalt täisjäämiseks.

Paraku kaasneb väiksema firmaga vist aga ka väiksemaid vahendid ja äri ümbritseva seadusandluse tundmine. Paistab, et tegevus on alles algusjärgus ja nii tahaks seekord päris sõbralikult juhtida tähelepanu, et kui alkoholi reklaamida, siis tuleb sellele alati lisada tervisehoiatus. Nagu Reklaamiseadus nõuab. Valge Pruulikoja tooteid reklaamiti sedasi Neway.ee Facebooki reklaamikampaania kaudu.

Et teadaandmine oleks võimalikult efektiivne ja meeldejääv, palume seda teha Tarbijakaitseametil, kellele täna ka kaebuse saatsime.

FullSizeRender

Advertisements

Kommentaarid»

1. Jürmo - oktoober 26, 2016

Tegelikult reklaamitakse ju pakendidisaini, mitte toodet ennast.


Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: