jump to navigation

A le Coq paneb laulu- ja tantsurühmad rahalise toetuse nimel võidu jooma märts 21, 2014

Posted by reklaamivalve in Uncategorized.
Tags: , ,
trackback

PiltKultuur on alati olnud raskustes rahalise toe leidmisega. Nüüd on alkoholitootja A Le Coq käivitanud kampaania, mille käigus kutsutakse kas laulukooride või tantsurühmade toetuseks võimalikult palju õlut jooma. “Kas eestlane on laululind või tantsulõvi?” küsib kampaania ning lubab, et “Igalt müüdud laulukuuspakilt paneme 6 senti lauljate võidufondi ja igalt tantsukuuspakilt 6 senti tantsijate võidufondi.”

Seega meelitab kampaania inimesi õlut jooma ettekäändega, et sel juhul toetatakse just nende eelistatud kultuurisuunda. Tegemist paistab meie hinnangul olevat selge üleskutsega osta konkreetset õllemarki ning lisaks teha seda võimalikult rohkelt, et suurendada võidufondi. Kampaania kodulehel esitletakse jooksvalt summade laekumise võrdlust, aidates kaasa niiöelda võistujoomisele.

Reklaamiseadus ütleb, et “Alkoholi reklaam ei tohi: 1) sisaldada otsest üleskutset alkoholi osta ega tarbida”.

Tarbijakaitseametile esitasime kaebuse 21. märtsil.

Kommentaarid»

No comments yet — be the first.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: