jump to navigation

Taas üks näide tervisehoiatuse kergelt märgatavusest jaanuar 7, 2013

Posted by reklaamivalve in Uncategorized.
Tags: ,
trackback

mediatoJärvamaa alkoholifirma Mediato reklaamib Kuma raadio kodulehel bänneriga alkohoolset toodet. Reklaamil asetsev tervisehoiatus on üsna kehv tõlgendus seaduse poolt pandud kohustusest. “Hoiatus peab tavalise tähelepanu juures olema märgatav, arusaadav ja selgelt eristatav muust teabest.”

Tervisehoiatus on küll olemas, kuid sellises mõõdus ei ole see tavasilmaga kindlasti eristatav, ükskõik kui lähedalt seda vaadelda. Kui tegemist oleks 5 korda suurema plakatiga, oleks tõenäoliselt ka tervisehoitus eristatav, sellisena ei täida see seadusesätet kindlasti mitte.

Tarbijakaitseametile kaebus esitatud 7. jaanuaril.

Advertisements

Kommentaarid»

1. Mediato reklaam on eemaldatud « Alkoholireklaamivalve Blogi - jaanuar 11, 2013

[…] jaanuaril esitasime kaebuse seoses Mediato reklaamiga Kuma.fm kodulehel. Nüüd on laekunud TKA […]


Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: