jump to navigation

Mida arvata õllejoomise võistlustest september 9, 2012

Posted by reklaamivalve in Uncategorized.
trackback

Reklaamiseadus tõdeb, et “Reklaam ei tohi olla vastuolus heade kommete ja tavadega.” See on üsna laiahaardeline mõte, mille täpseid piire on keeruline määratleda. Samas on tegemist fundamentaalse põhimõttega, millele iga reklaam peab vastama.

Paneme ühe juhtumi sellele põhimõttele otsa vaatama. Ööklubi Exotica korraldas laupäeval, 9. septembril “Suure Õllejoomise võistluse”. Selliseid “kes joob kiiresti ja rohkem” võistlusi on varemgi korraldatud. Kas sellised ettevõtmised, mille eesmärgiks on tasuta alkoholi (eeldades, et võistlustel osalenud ei pea jodud alkoholi ise kinni maksma) võimalikult rohke joomine, ja nende kaudu ühe ürituse reklaamimine, vastavad headele kommetele ja tavadele? Meie hinnangul mitte, kuid me küsime ka Tarbijakaitseameti seisukohta.

Kommentaarid»

No comments yet — be the first.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: