jump to navigation

TKA piiras A Le Coq´i ja Madonna kontserdi reklaami (täiendatud) juuni 2, 2009

Posted by reklaamivalve in Uncategorized.
Tags: , ,
trackback

13. mail saatis Martti Maimets Tarbijakaitseametile kaebuse seoses A Le Coq´i ja Madonna kontserdi ühisreklaamiga nende kodulehel. Meenutuse tollasest kaebusest leiate SIIT

2. juunil võib Eesti Päevalehest lugeda järgmist uudist: “Tarbijakaitseamet pani A. Le Coqi telereklaami muutma”.

29. mail sai Martti Maimets Tarbijakaitseametilt alljärgneva vastuse:

“Tarbijakaitseametile on laekunud Teie pöördumine seoses  A.Le Coq reklaamkampaaniaga (reklaamitakse võimalust võita pilet 4.augustil toimuvale Madonna kontserdile “Sticky& sweet”

Oleme järelevalvekorras kõnealuse reklaamkampaania üle vaadanud  ning tuvastanud, et reklaamitakse tarbijamängu, mille käigus on võimalik võita pileteid Madonna kontserdile „Sticky & sweet“. Tarbijakaitseamet on seisukohal, et läbi selle reklaami edendatakse ka A. Le Coq toodet Premium, millest tulenevalt rakendub reklaamiseaduse § 28 lg 4, kuna Madonna isiku näol on tegemist üldtuntud muusiku/meediategelasega.

Eeltoodust tulenevalt oleme algatanud kõnealuse reklaamkampaania osas haldusmenetlust.

Täname teid antud teemale tähelepanu juhtimast.”

Advertisements

Kommentaarid»

No comments yet — be the first.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: