TKA piiras A Le Coq´i ja Madonna kontserdi reklaami (täiendatud) juuni 2, 2009
Posted by Alcohol Awareness in Uncategorized.Tags: A. Le Coq, õlu, tarbijamäng
trackback
13. mail saatis Martti Maimets Tarbijakaitseametile kaebuse seoses A Le Coq´i ja Madonna kontserdi ühisreklaamiga nende kodulehel. Meenutuse tollasest kaebusest leiate SIIT
2. juunil võib Eesti Päevalehest lugeda järgmist uudist: “Tarbijakaitseamet pani A. Le Coqi telereklaami muutma”.
29. mail sai Martti Maimets Tarbijakaitseametilt alljärgneva vastuse:
“Tarbijakaitseametile on laekunud Teie pöördumine seoses A.Le Coq reklaamkampaaniaga (reklaamitakse võimalust võita pilet 4.augustil toimuvale Madonna kontserdile “Sticky& sweet”
Oleme järelevalvekorras kõnealuse reklaamkampaania üle vaadanud ning tuvastanud, et reklaamitakse tarbijamängu, mille käigus on võimalik võita pileteid Madonna kontserdile „Sticky & sweet“. Tarbijakaitseamet on seisukohal, et läbi selle reklaami edendatakse ka A. Le Coq toodet Premium, millest tulenevalt rakendub reklaamiseaduse § 28 lg 4, kuna Madonna isiku näol on tegemist üldtuntud muusiku/meediategelasega.
Eeltoodust tulenevalt oleme algatanud kõnealuse reklaamkampaania osas haldusmenetlust.
Täname teid antud teemale tähelepanu juhtimast.”
Kommentaarid»
No comments yet — be the first.