jump to navigation

28. mai Eesti Ekspress ja alkoholireklaam selles mai 28, 2009

Posted by reklaamivalve in Uncategorized.
Tags: , , , , ,
trackback

Taaskord on Eesti Ekspress rikkumas alkoholireklaamile kehtestatud nõudeid.

Eesti Ekspressi A-osa lõpus asuvas Söök&Jook, mille väljaandjaks on AS Eesti Statoil viimasel leheküljel on nelja veini reklaam koos hindade, piltide ja reklaamtekstiga, kuid taaskord puudub seaduses nõutud hoiatustekst.

Söök&Jook esimesel küljel on aga kaks nuppu mille osas on tõsine kahtlus, et rikutakse keeldu alkoholi ostmisel tasuta või soodsama hinnaga midagi kaasa anda.

1) A. Le Coq’i Premium + õlleklaas
2) Rock Overdoze, mis sisaldab kuut purki Saku Rock’i õlut ning kingitusena CD-plaati Eesti tõusvate rokkmuusikute repertuaariga – selle toote puhul on Statoil konkreetselt väljendanud, et CD-plaat on tasuta. Hoiatustekst nende reklaamide juures on taaskord esitatud vertikaalis, mis Tarbijakaitseameti arusaama kohaselt ei ole tavapärane lugemisviis Eesti keeleruumile.

Lisaks on vertikaalne hoiatustekst ka Eesti Ekspressi A-osa lõpus Grant’s viski reklaamis.

Huvitav, kui palju tõuseksid alkoholireklaami hinnad, kui avaldajad hakkaksid saama seaduses lubatud maksimumtrahve iga rikkumise eest…

Kommentaarid»

No comments yet — be the first.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: