jump to navigation

Eksperiment kinnitas otsest seost alkoholi reklaamimise ja joomise vahel mai 10, 2009

Posted by reklaamivalve in Uncategorized.
trackback

Nijmegeni Radbouti ülikooli poolt läbi viidud eksperiment kinnitas otsest seost alkoholi reklaamimise ja alkoholi filmides esitlemise ning noormeeste joomiskäitumise vahel.

Täisealised noormehed, kes nägid alkoholireklaame ja filme, kus esitleti alkoholi tarvitamist, jõid rohkem alkoholi kui teised. Katsetuse käigus selgus, et alkoholireklaame vaadanud noored jõid 1 tunnise perioodi sees keskmiselt 1,5 klaasi rohkem kui need noormehed, kellele alkoholi mingis vormis ei esitletud. Rutger Engelsi ja kolleegide uurimus avaldatakse ajakirja Alcohol & Alcoholism maikuu numbris.

Juba siiamaani oli olemas kasvav hulk tõendust, mis näitab pikaajalist põhjus-tagajärg suhet alkoholireklaami ja alkoholi tarvitamise vahel. Alcohol & Alcoholism´i online väljaandes avaldati süstemaatiline ülevaade kolmeteistkümnest uurimusest (Anderson et al, 2009). Ülevaade näitab, et uurimused kinnitavad järjepidevalt, et alkoholireklaam on seotud tõenäosusega, et noored hakkavad jooma alkoholi, ning et alkoholi tarvitajad kasvatavad oma joomist.

Loe uurimusest LÄHEMALT

Artikkel ajakirjas Alcohol & Alcoholism on SIIN

Kommentaarid»

No comments yet — be the first.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: