jump to navigation

Lõpp vertikaalsetele hoiatustekstidele mai 7, 2009

Posted by reklaamivalve in Uncategorized.
Tags: , ,
trackback

Tarbijakaitseamet kirjutab ühes vastuses saadetud tähelepanujuhtimisele järgmist:

Tarbijakaitseamet on Eesti  Ekspress AS-le teinud pöördumise, milles juhtisime nende tähelepanu asjaolule, et reklaamis esitletav hoiatus peab olema tavalise tähelepanu juures märgatav, arusaadav ja selgelt eristatav muust teabest ning meie kultuuriruumile ei ole omane vertikaalis lugemine ja kirjutamine.

Seega loodame, et edaspidi ei pea hoiatustekstide lugemiseks tarbija otsima prille või luupi, ajama näpuga järge reklaamtekstis või painutama pead, et aru saada, kas sinna on veel midagi kirjutatud, või mitte.

Kommentaarid»

No comments yet — be the first.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: